Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu osób w celu osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych,
- stałe poszukiwanie nowych możliwości rozwoju, poszerzania sieci sprzedaży i aktywne wspieranie w rozwoju rynku podległego zespołu,
- bieżące monitorowanie wyników zespołu oraz wprowadzanie akcji naprawczych umożliwiających realizacje celów miesięcznych i rocznych,
- budowanie relacji biznesowych z obecnymi oraz z potencjalnymi klientami firmy,
- dbałość o indywidualny rozwój podwładnych, poprzez wyznaczanie indywidualnych celów oraz kierunków rozwoju,
- zarządzanie powierzonym mieniem firmy oraz kontrolowanie i monitorowanie wydatków zespołu na cele marketingowo-promocyjne, nadzorowanie i wspieranie zespołu w tworzeniu budżetów dla klientów,
- współpraca z działem należności w zakresie ściągalności płatności.
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
- mile widziane umiejętności związane z zarządzenia zespołem,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych,
- zdolności negocjacyjne oraz zorientowanie na realizacje celów,
- prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
- kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych,
- swobodę w działaniu dającą możliwość wdrażania nowych koncepcji strategii sprzedaży na podległym terenie,
- możliwość rozwoju kompetencji zawodowych i interpersonalnych poprzez realizację ambitnych wyzwań zawodowych,
- konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
- niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp).
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.