Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: współpraca z zespołem pracowników technicznych, uczestniczenie w projektach inwestycyjnych, monitorowanie i weryfikowanie wykonania zleconych prac technicznych i inwestycji, tworzenie i realizacja strategii działań prac technicznych w...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
Realizacja ambitnych planów sprzedażowych w zakresie produktów medycznych (m.in. abonamenty medyczne, usługi sportowe, platforma benefitowa) dla kluczowych klientów korporacyjnych w regionie południowym. Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej oraz w projektach...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Zadania: Operacyjne planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie organizacji systemów bezpieczeństwa infrastruktury Spółki, w tym zapewnienie rozwoju i ciągłości utrzymania systemów technicznych oraz rozwiązań organizacyjnych w obszarze zabezpieczenia technicznego i fizycznego;...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTORL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Kierownik zespołu wycen i ofertowania
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
zarządzanie kilkuosobowym zespołem ofertowym,
weryfikacja projektów przetargowych, utrzymywanie kontaktów handlowych i relacji biznesowych
z Inwestorami, Projektantami, Podwykonawcami i Dostawcami,
gromadzenie i analiza danych niezbędnych do przygotowania oferty handlowej,
dobór optymalnych rozwiązań technicznych,
pozyskiwanie i analizowanie ofert podwykonawczych,
sporządzanie kosztorysów ofertowych i wykonawczych w oparciu o ścisłą współpracę z klientem i innymi zespołami grupy,
kompletowanie oferty i budżetu realizacyjnego,
przygotowywanie harmonogramów realizacyjnych.
Wymagania:
wykształcenie branżowe min. średnie techniczne,
min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
umiejętność analizy i weryfikacji dokumentacji projektowej,
bardzo dobra znajomość branży przemysłowej,
znajomość prawa zamówień publicznych,
dobra znajomość pakietu MS Office,
bardzo dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA/ZUZIA
znajomość oprogramowania CAD,
zdolności analitycznego myślenia,
odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy,
mile widziane doświadczenie związane z wyceną i realizacją projektów w sektorze ochrony środowiska.
Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: współpraca z zespołem pracowników technicznych, uczestniczenie w projektach inwestycyjnych, monitorowanie i weryfikowanie wykonania zleconych prac technicznych i inwestycji, tworzenie i realizacja strategii działań prac technicznych w...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
Realizacja ambitnych planów sprzedażowych w zakresie produktów medycznych (m.in. abonamenty medyczne, usługi sportowe, platforma benefitowa) dla kluczowych klientów korporacyjnych w regionie południowym. Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej oraz w projektach...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Zadania: Operacyjne planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie organizacji systemów bezpieczeństwa infrastruktury Spółki, w tym zapewnienie rozwoju i ciągłości utrzymania systemów technicznych oraz rozwiązań organizacyjnych w obszarze zabezpieczenia technicznego i fizycznego;...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...