Najnowsze oferty pracy

  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Kierownik Zespołu Call Center Katowice
Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)

Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Katowice
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
1178 dni temu

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko:

Kierownik Zespołu z językiem niemieckim (branża Call Center)
Miejsce pracy: Katowice

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów obsługujących infolinię, w tym:

  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów,
  • organizacja pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
  • dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników efektywności,
  • podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.

Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:

  • Twoja znajomość języka niemieckiego jest na poziomie C1/C2 – warunek konieczny,
  • efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
  • wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
  • podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
  • procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center – mile widziane.

W zamian oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg. preferencji),
  • atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • pracę z codziennym wykorzystaniem umiejętności językowych,
  • pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!

 

Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!



 

 

Podobne oferty

  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...