CarlsonRezidorHotelGroup jest jedną znajwiększychi najbardziej dynamicznychgruphotelowych
w Europie i na świecie z 1350hotelamiw 105krajach świata. Portfolio CarlsonRezidor; obejmuje takie światowemarki hotelarskie jak:RadissonBlu®, Radisson®, RadissonRed, Park Plaza®, Park Inn ®by RadissoniCountry Inns& Suites ByCarlson oraz QuorvusCollection.
CarlsonRezidorHotelGroup zatrudnia88.000osób na całym świecie.
Obecnie do naszego zespołu we Wrocławskim Radisson Blu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zmiany Recepcji / Front Office Service Manager /
ZADANIA:
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi gości,
- przeprowadzanie procesu zameldowania oraz wymeldowania gości w sposób profesjonalny i przyjazny ,
- wyszukiwanie i rozpoznawanie potrzeb gości w celu ich jak najlepszego zaspokojenia,
- szybkie reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w celu utrzymania "100% satysfakcji gościa",
- budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelowymi w celu usprawnienia obsługi gości oraz podnoszenia efektywności,
- odbieranie telefonów z zewnątrz oraz One Touch, przyjmowanie rezerwacji oraz załatwianie wszelkich zapytań ze strony gości.
Oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem),
- naturalnej postawy "Yes, I can”, otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- w międzykulturowym środowisku,
- elastyczności i dyspozycyjności w związku z godzinami pracy,
- umiejętności ustalania priorytetów ,talentu organizacyjnego i umiejętności kierowania młodym zespołem ludzi.
Znajomość programu hotelowego Opera oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Zapewniamy:
- pracę w międzynarodowej sieci hotelarskiej Carlson Rezidor Hotel Group,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pakiet świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prywatną opiekę medyczną,
- dodatkowe przywileje dla pracowników sieci,
- szkolenia zawodowe i sieciowe.