Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zmiany Służby Pięter

Hyatt Place Kraków
Kraków
kierownik/koordynator
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
750 dni temu

3M HOTELS GROUP SP. Z O.O. S.K.

 

Międzynarodowa sieć hotelowa Hyatt Worldwide wznawia swoją obecność na polskim rynku w 2022 roku otwarciem hotelu Hyatt Place Kraków, tym samym wprowadzając do Polski markę Hyatt Place z kategorii hoteli select service. Hotel zlokalizowany przy Al. 3 Maja 51, w sąsiedztwie Stadionu Wisła w Krakowie, będzie liczył 216 pokoi.

 

Zapraszamy do udziału w rekrutacji!

 

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Kierownik Zmiany Służby Pięter
Miejsce pracy: Kraków

Jeżeli masz min roczne doświadczenie w pracy na tym lub podległym stanowisku i czujesz, że jesteś gotowy podjąć wyzwanie otwarcia z nami hotelu Hyatt Place Kraków**** czekamy na Twoją aplikację.

 

Twój zakres obowiązków
  • Odpowiedzialność za planowanie i prowadzenie zmiany oraz organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu,
  • Świadczenie usług wg standardów sieci Hyatt,
  • Kontrola jakości pracy oraz koordynacja i wspieranie zespołu,
  • Kontrola stanu pokoi, wyposażenia pokoi i magazynów służbowych,
  • Nadzór nad procesem sprzątania pokoi i części wspólnych,
  • Dokonywanie inwentaryzacji bieżących i okresowych,
  • Przewidywanie oczekiwań i reagowanie na bieżące potrzeby oraz życzenia gości,
  • Szkolenie i motywowanie podległego personelu celem podnoszenia jakości,
  • Maksymalizowanie przychodów,
  • Współpraca z pozostałymi działami hotelu.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Zdolności interpersonalne i umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w roli lidera,
  • Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętność współpracy w zespole,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Znajomość systemu operacyjnego Opera (mile widziane),
  • Bardzo dobra znajomość MS Office,
  • Odpowiedzialność, uczciwość i dokładność,
  • Aktualna książeczka dla celów sanitarno- epidemiologicznych,
  • Dyspozycyjność  – praca w systemie zmianowym.
To oferujemy:
  • Niepowtarzalne doświadczenie w pracy w fazie pre-opening hotelu sieciowego,
  • Umowę o pracę lub umowę partnerską,
  • Udział w programach adaptacyjnych,
  • Strój służbowy,
  • Możliwość dalszego rozwoju,
  • Poczucie, że największą wartością firmy są ludzie.