- Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów
- Obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp.
- Rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta
- Współpraca z działami operacyjnymi: serwisu, działu sprzedaży części, oraz działu handlowego
- Badanie satysfakcji Klienta
- Zdolności w relacjach interpersonalnych
- Komunikatywność
- Otwartość na nowe zadania i chęć nauki
- Umiejętność słuchania i adaptacji do różnego typu rozmówców
- Umiejętność posługiwania się narzędziami IT
- Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Centre
- Pracę w najwyższych standardach w renomowanej firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy
- Motywacyjny system wynagradzania
- Stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu
- Możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań
- Prywatną Opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
- Świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych
- System płatnych poleceń pracowniczych
- Strzeżony parking pracowniczy
Poznaj
EWT Truck & Trailer
Firma EWT Truck & Trailer jako Generalny Przedstawiciel światowego producenta naczep firmy Schmitz Cargobull na Polskę posiada w swojej ofercie szeroką gamę produktów: naczepy chłodnicze, skrzyniowe, kurtynowe, podkontenerowe, wywrotki, zabudowy furgonowe, przyczepy jak również naczepy używane i poleasingowe. Oferujemy również pełny zakres usług serwisowych: przeglądy, naprawy bieżące, gwarancyjne i powypadkowe, umowy serwisowe, sprzedaż oryginalnych części zamiennych. Świadczenie kompleksowych usług oraz zadowolenie klientów jest dla nas największym priorytetem.
Firma EWT Automotive Polska Sp. z o.o. już od ponad dziesięciu lat jest jednym z liderów sprzedaży i serwisu samochodów ciężarowych i dostawczych Mercedes-Benz w Polsce. Starając się sprostać wymaganiom naszych klientów, nieustannie dążymy do jak najlepszej jakości obsługi. Firma nieustannie inwestuje w wyposażenie warsztatu do poziomu spełniającego najwyższe standardy Mercedesa.