Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów Grupy Volkswagen poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem profesjonalizmu i pełnego zaangażowania. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM, dbając o precyzję i przejrzystość zapisów. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, chat i e-mail, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach i usługach oferowanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Engage with customers through various channels including phone, chat, and email, handling both inbound and outbound interactions; Provide exceptional service by approaching each interaction with a proactive, patient, and understanding attitude, ensuring every customer feels heard and valued; Handle...
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more.Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami oraz zagadnieniami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa klientów Grupy Volkswagen poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem profesjonalizmu i pełnego zaangażowania. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM, dbając o precyzję i przejrzystość zapisów. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, chat i e-mail, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach i usługach oferowanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji lub spraw...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
specjalista senior / junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Engage with customers through various channels including phone, chat, and email, handling both inbound and outbound interactions; Provide exceptional service by approaching each interaction with a proactive, patient, and understanding attitude, ensuring every customer feels heard and valued; Handle...