Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której
głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Konsultant ds. obsługi klienta - infolinia przychodząca
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: KP/03/PN
- obsługa infolinii przychodzącej w języku polskim
- udzielanie informacji na bieżące zapytania klientów mailowo i telefonicznie
- aktualizacja danych
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- Dyspozycyjność min. 100 h w miesiącu
- Znajomość pakietu Ms Office
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność współpracy
- Wspaniałe miejsce do pracy - komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji blisko Starego Rynku
- Pracę w renomowanej firmie
- Możliwość przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym
- Miesięczne premie uzależnione od wyników pracy
- Dodatkowe benefity (możesz wybierać wśród różnorodnych opcji: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".