- Telefoniczna obsługa Klientów niemieckojęzycznych
- Udzielanie wsparcia w zakresie drobnych usterek, gwarancji i części zamiennych
- Ustalanie rozwiązań technicznych zdalnie, bez potrzeby wizyty serwisanta
- Dobieranie produktów do potrzeb Klientów
- Praca z systemem CRM w celu rejestrowania zgłoszeń i kontaktów
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 – swobodna komunikacja
- Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
- Pozytywne nastawienie i chęć niesienia pomocy
- Doświadczenie w obsłudze Klienta lub branży technicznej będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (wynagrodzenie ok. 7500 zł brutto)
- Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe – przygotujemy Cię do roli
- Nowoczesne biuro zlokalizowane w Katowicach
- Prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do kafeterii benefitów
- Przyjazną atmosferę, wsparcie zespołu i luźną kulturę pracy
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.