Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant ds obsługi Klientów

MONIT24.PL SP. Z O.O.

WARSZAWA

133 dni temu

Ogłoszenie numer: 2278929, z dnia 2019-02-12

Jesteśmy firmą w 100% z polskim kapitałem, dostarczając usług monitorowania działania serwisów internetowych od ponad 10 lat. Tworzymy stabilne miejsca pracy, oparte na obopulnym zaufaniu, elastyczności czasu pracy oraz ciągłym rozwoju.  

Konsultant ds obsługi Klientów

Miejsce pracy: mazowieckie / WARSZAWA

 

Opis stanowiska

  • emailowa i telefoniczna obsługa Klientów spółki jako pierwsza linia wsparcia
  • ścisła współpraca z działem technicznym odnośnie zleceń od Klientów
  • obsługa wewnętrznych narzędzi CRM
  • bieżąca realizacja zadań zleconych przez przełożonego;
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów sprzedażowych, zamówienia i umowy
  • bieżąca weryfikacja aktualnych zleceń od Klientów

Wymagania

  • ogólna wiedza na temat działania i budowy serwisów internetowych
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • obsługa komputera (w tym obsługa pakietu MS Office Word i Excel), internetowych
  • umiejętność szybkiej nauki nowych aplikacji online
  • praca w godzinach 816 lub 917
  • mile widziane: język angielski

Oferujemy

  • pracę w świetnej atmosferze kreatywnych i przedsiębiorczych ludzi z branży IT,
  • ciekawą ścieżkę kariery i możliwość dynamicznego rozwoju,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • pracę przy ciekawych projektach informatycznych o różnym poziomie złożoności,
  • umowę o pracę / zlecenie / B2B,
  • biuro zlokalizowane w centrum Warszawy,
  • pełen pakiet świadczeń socjalnych; karty Multipost, prywatna opieka zdrowotna LUX-MED,
  • codziennie świeże owoce,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • luźną atmosferę w pracy

Wynagrodzenie

Od 4000 do 5000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (753)
Wałbrzych (60)
Legnica (110)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (265)
Toruń (159)
Lubelskie:
Lublin (253)
Chełm (52)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (785)
Tarnów (69)
Nowy Sącz (88)
Mazowieckie:
Warszawa (2129)
Radom (184)
Płock (75)
Opolskie:
Opole (247)
Nysa (87)
Podkarpackie:
Rzeszów (173)
Przemyśl (52)
Podlaskie:
Białystok (151)
Suwałki (55)
Łomża (41)
Pomorskie:
Gdańsk (530)
Gdynia (314)
Słupsk (90)
Śląskie:
Katowice (568)
Częstochowa (190)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (221)
Elbląg (118)
Ełk (66)
Wielkopolskie:
Poznań (632)
Kalisz (85)
Konin (76)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (383)
Koszalin (104)
Kołobrzeg (49)
Auchan (178)
Tesco (160)
Inditex (37)
Leroy Merlin (158)
Bricoman (9)
STRABAG (15)
ABB (35)
Accenture (42)
Carrefour (200)
PKO BP (341)
PwC (10)
KPMG (41)
Orange (46)
IKEA (50)
Budimex (22)

Rekrutują z Praca.pl