- Profesjonalna i entuzjastyczna obsługa klienta Volkswagen Group przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązanych problemów i działań postępowania w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu optymalizacji doświadczeń klientów.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen Group.
- Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Zapewnianie ciepłej i entuzjastycznej komunikacji z każdym klientem.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Umiejętność zachowania spokoju, takty i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, organizacyjne oraz rozwiązywania problemów.
- Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów w Volkswagen Group.
- Doświadczenie z markami luksusowymi i obsługą najwyższej klasy klientów w sektorze motoryzacyjnym.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i technologią Volkswagen Group.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat, umowę o pracę.
- Atrakcyjny pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Szkolenia przygotowujące do pracy i możliwość ciągłego rozwijania umiejętności.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości doświadczeń w luksusowej branży motoryzacyjnej w ramach Volkswagen Group.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.