Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?
Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?
Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?
Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!
- prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, którzy dokonali zakupu produktów,
- dbanie o pozytywne doświadczenia klientów i udzielanie informacji o bieżących promocjach,
- wprowadzanie notatek i opinii klientów do systemu,
- przekazywanie dedykowanych voucherów i ofert specjalnych,
- codzienna współpraca z zespołem w przyjaznej atmosferze biura.
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera,
- pozytywne nastawienie i otwartość w rozmowie z klientem,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- komunikatywność i kultura osobista.
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z elastycznym grafikiem (min. 120 godz./mies.),
- gwarantowaną stawkę godzinową oraz premię nawet do 1500 zł,
- płatne szkolenie przygotowujące do pracy,
- nowoczesne biuro w centrum miasta,
- przyjazną atmosferę i możliwość pracy z polecenia – z dodatkowym bonusem finansowym,
- wsparcie w rozwoju kompetencji komunikacyjnych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.