Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?
Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?
Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?
Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!
- nawiązujesz rozmowy telefoniczne z klientami, aby poznać ich opinie o zakupionych produktach,
- przekazujesz informacje o aktualnych ofertach i promocjach,
- zapisujesz istotne informacje w systemie, które pomagają w dalszej obsłudze klienta,
- dbasz o pozytywny wizerunek firmy i dobrą atmosferę w kontakcie z klientem.
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność obsługi komputera i pracy z systemami,
- pozytywne podejście do ludzi i komunikatywność,
- gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych w przyjaznym tonie.
- elastyczną współpracę na umowę zlecenie (min. 120 godzin miesięcznie),
- możliwość wyboru godzin pracy między 9:00 a 20:00 od poniedziałku do piątku,
- płatne szkolenie przygotowujące do pracy,
- atrakcyjną stawkę godzinową z premią do 1500 zł,
- nowoczesne biuro w centrum miasta oraz przyjazną atmosferę,
- dodatkowy bonus finansowy za polecenie znajomego do pracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.