- Obsługa kontaktów z klientami (telefonicznie, mailowo, czat)
- Przyjmowanie i realizacja zamówień w sklepie internetowym
- Udzielanie informacji o produktach, promocjach oraz instrukcjach użytkowania
- Pomoc w wypełnianiu formularzy i rozwiązywanie problemów technicznych
- Obsługa reklamacji i zgłoszeń serwisowych
- Tworzenie i zarządzanie zamówieniami
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1)
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i orientacja na klienta
- Wysoka kultura osobista oraz zainteresowanie technologiami
- Zaangażowanie i motywacja do pracy
- Elastyczne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- Grafiki dostosowane do potrzeb pracownika (system zmianowy, praca od poniedziałku do soboty)
- Szkolenia przygotowujące do obowiązków
- Praca w dynamicznym, rozwijającym się środowisku
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.