Opis stanowiska:
- Budowanie strategii kontaktu z klientami biznesowymi w przydzielonym portfelu
- Telefoniczne i mailowe nawiązywanie relacji oraz umawianie rozmów doradczych
- Analiza potrzeb oraz dobór rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom klienta
- Praca w oparciu o cele indywidualne i zespołowe
Wymagania:
- Biegła znajomość języka japońskiego na poziomie C1
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B lub rozwoju klienta
- Umiejętność prowadzenia rozmów z decydentami na poziomie biznesowym
- Gotowość do pracy w godzinach wieczornych lub nocnych
- Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkami zmianowymi
- Prywatną opiekę medyczną z pakietem okulistycznym oraz kartę sportową
- Dofinansowanie kursów językowych i szkoleń sprzedażowych
- Dodatkowe dni urlopu i jasno określoną ścieżkę rozwoju
Poznaj
TTEC
At TTEC (formerly TeleTech), you can enjoy a fast-paced career that offers exciting professional development and career growth opportunities. Our dynamic and inclusive culture is based on a set of values that guide our relationships with clients, their customers, and each other.
Founded in 1982 and with 50,000 employees operating across six continents, we use a blend of technology and humanity to help clients provide a great experience to their customers, build customer loyalty, and grow their business. We are one of the fastest growing BPO Companies in the Polish market. Together, our two divisions (TTEC Digital and TTEC Engage) help brands make every interaction they have with a customer—whether it’s face-to-face, online, over the phone, on social media, or via a mobile app—simple, personal and exceptional! Not only will you have the chance to create amazing experiences for yourself, you’ll get to help create them for others.
One of the qualities we cherish most are loyalty and precision. We are incredibly devoted to personal approach and we try to satisfy everyone’s necessities. Thanks to our stable structure we created our values that we follow every day!