- Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji.
- Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów.
- Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów.
- Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, telefonicznej lub w podobnych rolach.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Gotowość do pracy zmianowej.
- Elastyczne warunki zatrudnienia na umowę zlecenie.
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
- Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej firmie.
- Program poleceń pracowniczych z bonusem za polecenie nowych osób.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.