- Łączenie Kanałów Komunikacji: Współpraca z klientami poprzez telefon, czat i e-mail, transformując każdą interakcję w niezapomnianą przygodę.
- Dostarczanie Wyjątkowych Doświadczeń: Osobiste podejście i cierpliwość w budowaniu relacji z klientami i dostosowywanie ofert podróży do ich indywidualnych oczekiwań.
- Zabezpieczenie Prywatności: Ochrona poufnych informacji klientów z utrzymaniem najwyższych standardów zaufania.
- Współpraca w Zespole: Aktywne uczestnictwo w dynamicznym zespole, dążenie do świadczenia wyjątkowych usług dla klientów.
- Biegłość Językowa: Biegła znajomość języka niderlandzkiego (C1) i angielskiego (B2).
- Pozytywna Energia: Chęć pomocy innym i tworzenie niezapomnianych doświadczeń dla klientów.
- Elastyczność: Gotowość do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta.
- Zaangażowanie w Pracę Biurową: Efektywne działanie w nowoczesnym środowisku biurowym.
- Stabilność i Korzyści: Pełnoetatowe zatrudnienie z atrakcyjnym pakietem świadczeń.
- Dynamika Pracy: Nowoczesne, inspirowane i wspierające środowisko pracy.
- Szkolenia: Kompleksowe przygotowanie do interakcji z klientem.
- Wsparcie Zespołu: Praca w międzynarodowym środowisku, które docenia wkład i rozwój zawodowy.
- Możliwości Rozwoju: Perspektywy awansu i rozwijania umiejętności w ramach firmy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.