Najnowsze oferty pracy

  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant HelpDesk

Zeto Olsztyn sp. Z o.o.
Olsztyn
praca stacjonarna
1502 dni temu

Jesteśmy jedną z największych firm informatycznych w Polsce północno-wschodniej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów IT dla rolnictwa, administracji oraz biznesu na terenie całego kraju. Już blisko 50 lat dbamy o jakość naszych usług i zadowolenie klientów. 

Zajmujemy się głównie projektowaniem, tworzeniem i integracją oraz wdrażaniem systemów informatycznych, a także przetwarzaniem danych oraz doradztwem i szkoleniami w zakresie IT. Aktualnie zatrudniamy prawie 200 specjalistów z branży informatycznej.  

W związku z dynamicznym rozwojem usług chcielibyśmy zaprosić do współpracy doświadczonych specjalistów ceniących sobie jakość i wysokie standardy pracy w  organizacji potrafiącej docenić wartość kompetencji.

Konsultant HelpDesk
Miejsce pracy: Olsztyn
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
  • Wsparcie użytkowników systemu informatycznego w codziennej pracy
  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników
  • Pomoc techniczna w zakresie korzystania z systemu
  • Dbanie o przepływ wiedzy i informacji między zespołami w organizacji
Oczekiwania wobec Kandydata:
  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub zgodne z zakresem działań zespołu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży informatycznej
  • Umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista
  • Koncentracja na jakości i wysokich standardach pracy
Korzyści ze współpracy z nami:
  • Stabilna i ciekawa praca w rozwijającej się firmie
  • Elastyczne formy zatrudnienia w zależności od potrzeb
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ruchome godziny pracy
  • W razie potrzeby możliwość pracy zdalnej
  • Niepowtarzalna atmosfera pracy w zespołach otwartych na współpracę i dzielenie się wiedzą
  • Dbamy o kompetencje naszych pracowników – szkolimy, rozwijamy, doceniamy
  • Dbamy o relacje – integrujemy się, „grywalizujemy", planujemy wspólne wyjścia i wyjazdy
  • Dbamy o kondycję nie tylko psychiczną, ale i fizyczną - udział w zewnętrznych programach sportowych
  • Dbamy o najmłodszych - bony świąteczne, spotkania „choinkowe" oraz paczki dla dzieci
  • Dbamy o wypoczynek naszych pracowników – dopłacamy do niego
  • Dodatkowe wsparcie przy relokacji dopasowane do indywidulanych potrzeb

Za wszystkie nadesłane aplikacje bardzo dziękujemy i jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w procesie rekrutacji pracowników prowadzonym przez ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie zgodnie z RODO (Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000)”.


Jeżeli Pani/Pan wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych do kolejnych rekrutacji, prosimy o wpisanie tego faktu z określeniem czasu obowiązywania.


Zakres danych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji określa art. 22 Kodeksu pracy (ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. z późniejszymi zmianami) oraz ustawa z 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem prawidłowego stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04. 2016 r. (RODO) opublikowana w DzU pod poz. 730: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


Informujemy, że:

a) administratorem danych jest ZETO SOFTWARE Sp. z o.o., 10-005 OLSZTYN, ul. Pieniężnego 6/7, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Sądu Rejonowego w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, Nr KRS 0000059536, NIP 739-040-09-39, Kapitał zakładowy: 579.500 PLN, http://www.zetosoftware.pl, info@zetosoftware.pl
b) dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Kodeksem pracy (ustawa z 26.06.1974 r.),
c) dane będą udostępnione pracownikom ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. biorącym udział w procesie rekrutacji,
d) dane będą przechowywane przez okres rekrutacji (nie dłużej niż 3 miesiące od daty przesłania CV do ZETO SOFTWARE); Jeżeli zostanie przez Panią/Pana wyrażona zgoda na wykorzystywanie danych osobowych przy kolejnych rekrutacjach, dane będą przechowywane przez dodatkowy okres czasu określony w zgłoszeniu (nie dłużej niż 2 lata),
e) ma Pani/Pan prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, ich modyfikacji (aktualizacji), ograniczenia przetwarzania lub usunięcia,
f) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody (będzie to skutkowało wykreśleniem z procesu rekrutacji), do przeniesienia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych),
g) przekazanie wcześniej określonego zakresu danych jest obowiązkiem ustawowym; Podanie niepełnego zakresu może być podstawą do nieuwzględnienia Pani/Pana zgłoszenia w procesie rekrutacji.

 

Podobne oferty

  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...