Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
Najlepsze Contact Center w Polsce:
Posiadamy Statuetki Telemarketera Roku 2016 w trzech Kategoriach:
Obsługa Klienta, HelpDesk, Inne Projekty!
Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant Infolinii Banku Pekao S.A. (język ukraiński lub język rosyjski)
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KRK / Konsultant UKR
Nr Ref.: KRK / Konsultant UKR
Opis stanowiska:
- telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A.
- wsparcie techniczne Klientów korzystających z bankowości internetowej
- przedstawienie aktualnej oferty Banku
- dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
Wymagania:
- biegła znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego
- komunikatywność
- entuzjazm i zaangażowanie
- umiejętność pracy w zespole
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
Oferujemy:
- elastyczność (dogodne godziny pracy, na które masz wpływ) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla jednego z największych Banków w Polsce)
- zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe wynagrodzenie w postaci licznych programów motywacyjnych
- wsparcie doświadczonych Pracowników - Konsultantów, Managerów oraz Trenerów w realizacji codziennych zadań
- pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
- preferencyjną ofertę produktów bankowych
- liczne okazje do integracji (Czerwcowy wyjazd integracyjny, Andrzejki, Mikołajki itp.) oraz możliwość uczestnictwa w licznych eventach firmowych m.in.: Olimpiada sportowa, Ski Meeting
- dla chętnych możliwość gry w firmowej drużynie piłki nożnej w Futbolowej Lidze Szóstek