- obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie
- udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów
- wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych
- uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach
- współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania spraw
- znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- podstawowa znajomość MS Office i sprawna obsługa komputera
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
- wolne weekendy
- prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitową, ubezpieczenie
- szkolenia językowe i możliwości rozwoju
- komfortowe środowisko pracy w przyjaznym zespole
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.