Praca w wewnętrznym call center firmy LUX MED Sp. z o.o. w Warszawie na ul. Iłżeckiej 24.
- Telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED;
- Umawianie Pacjentów na konsultacje i badania;
- Informowanie o usługach i cenniku.
- Wykształcenie min. średnie;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Dyspozycyjność do pracy min. 120 godzin w miesiącu;
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 6-22 oraz w weekendy w godzinach 7-21.
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
- Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia;
- Zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym;
- Profesjonalne szkolenia, możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego w Grupie LUX MED;
- Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia;
- Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych;
- Po okresie próbnym możliwość dofinansowania do nauki język angielskiego;
- Owocowe wtorki oraz pyszną i aromatyczną kawę z ekspresu, którą wypijesz gronie miłych i uśmiechniętych ludzi.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.