- Obsługa zapytań klientów drogą mailową i telefoniczną (B2C i B2B).
- Rozwiązywanie problemów technicznych, reklamacji oraz zgłoszeń po gwarancji.
- Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób zrozumiały.
- Dokładne wprowadzanie danych i sporządzanie dokumentacji kontaktów z klientem.
- Zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klienta.
- Biegła znajomość języka włoskiego (C1/C2) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1).
- Zainteresowanie technologią i wiedza techniczna o urządzeniach elektronicznych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (B2C i/lub B2B).
- Umiejętność pracy z trudnymi klientami, dokładność i orientacja na jakość obsługi.
- Umiejętność pracy zespołowej i dobra znajomość narzędzi IT.
- Pasja do nowych technologii i trendów w elektronice.
- Pracę w pełni zdalną z Polski oraz sprzęt IT do pracy.
- Stabilną umowę o pracę na pełny etat.
- Szczegółowe szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Dostęp do kursów online i lekcji językowych (polski i angielski).
- Pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie oraz karta Multisport lub bony MyBenefit.
- Programy motywacyjne i konkursy z nagrodami.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.