Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant Service Desk
Exorigo-Upos sp. z o.o.
Gliwice
34 dni temu
Konsultant Service Desk
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
- Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia;
- Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
- Współpracę z pracownikami II linii wsparcia
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość systemu operacyjnego Windows
- Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych
- Komunikatywność
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej
Oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość długoterminowej współpracy;
- Dogodną lokalizację siedziby firmy;
- Możliwość decydowania o formie zatrudnienia (Umowa zlecenie lub Umowa o pracę)
- Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą.
- Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna.
- Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy.
Poznaj stanowisko: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego