Najnowsze oferty pracy

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant Service Desk

Exorigo-Upos S. A.
Gliwice
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
526 dni temu
Konsultant Service Desk
Gliwice

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie robisz zakupy.

Nasz sprzęt i systemy pracują zarówno w ogólnopolskich sieciach handlowych jak i sklepach osiedlowych.

Tworzymy dobre produkty, które sam jako klient możesz sprawdzić w akcji: aplikacje sprzedażowe, systemy obsługi płatności, fakturomaty, info kioski, drukarki fiskalne… Dajemy także całościowe wsparcie naszym klientom, od wsparcia technicznego, przez customer service i specjalistów pracujących na I i II linii do pracowników logistyki.

Dołącz do naszego zespołu a przekonasz się, że z nami wszystko jest możliwe i wszystko da się zrobić :-)

 

Główne zadania w tej roli:
  • Przyjmowanie zgłoszeń oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do ich rozwiązania
  • W początkowym etapie: rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
  • W miarę awansowania w ścieżce rozwoju – rozwiązywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń
  • Współpraca z pracownikami II linii wsparcia
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
To oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w różnorodnych kierunkach (2 linie wsparcia, hardware, software, testy, zarządzanie projektami)
  • Pracę w TOP 3 Firma IT dla branży retail - ITwiz Best 100, gdzie dużo się nauczysz, bo obsługujemy największych Graczy Rynkowych
  • Dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B/UZ) w ramach długofalowej współpracy
  • Atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed - dla całej rodziny, łącznie z rodzicami
  • Karta Multisport, ubezpieczenie na życie oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u i możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Bezpłatny parking dla pracowników
Proces rekrutacyjny:
  • Analiza Twojego CV
  • Weryfikacja kompetencji technicznych
  • Video spotkanie z bezpośrednim przełożonym
  • Przedstawienie oferty współpracy. Witamy w Zespole!
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie robisz zakupy.

Nasz sprzęt i systemy pracują zarówno w ogólnopolskich sieciach handlowych jak i sklepach osiedlowych.

Tworzymy dobre produkty, które sam jako klient możesz sprawdzić w akcji: aplikacje sprzedażowe, systemy obsługi płatności, fakturomaty, info kioski, drukarki fiskalne… Dajemy także całościowe wsparcie naszym klientom, od wsparcia technicznego, przez customer service i specjalistów pracujących na I i II linii do pracowników logistyki.

Dołącz do naszego zespołu a przekonasz się, że z nami wszystko jest możliwe i wszystko da się zrobić :-)

 

Główne zadania w tej roli:
  • Przyjmowanie zgłoszeń oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do ich rozwiązania
  • W początkowym etapie: rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
  • W miarę awansowania w ścieżce rozwoju – rozwiązywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń
  • Współpraca z pracownikami II linii wsparcia
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
To oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w różnorodnych kierunkach (2 linie wsparcia, hardware, software, testy, zarządzanie projektami)
  • Pracę w TOP 3 Firma IT dla branży retail - ITwiz Best 100, gdzie dużo się nauczysz, bo obsługujemy największych Graczy Rynkowych
  • Dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B/UZ) w ramach długofalowej współpracy
  • Atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed - dla całej rodziny, łącznie z rodzicami
  • Karta Multisport, ubezpieczenie na życie oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u i możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Bezpłatny parking dla pracowników
Proces rekrutacyjny:
  • Analiza Twojego CV
  • Weryfikacja kompetencji technicznych
  • Video spotkanie z bezpośrednim przełożonym
  • Przedstawienie oferty współpracy. Witamy w Zespole!
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe
Kim jesteśmy?

 

Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.

 

To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.

 

Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.

 

Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.


 

Podobne oferty

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...