Konsultant w Business Development Center (Call Center)
Rzeszów, al. Mjr. Wacława Kopisto 3
Jako pracodawca oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
- System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
- Program Rekomendacji Pracowników
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport
- Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jest wiele powodów, by pracować w Mercedes Benz. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko
kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.
Jakie będą Twoje zadania:
- Obsługa telefoniczna Klientów - odbieranie połączeń telefonicznych oraz prowadzenie korespondencji
- mailowej
- Analiza potrzeb Klientów
- Umawianie wizyt serwisowych oraz wizyt handlowych
- Zarządzanie grafikiem Doradców Serwisowych oraz samochodów demonstracyjnych
- Aktywna sprzedaż usług dodatkowych oferowanych przez firmę
- Kontakt z Klientami w celu przedstawiania ofert marketingowych
- Aktywna praca w systemie CRM
- Realizacja ustalonych wskaźników (KPI)
- Praca zgodnie ze standardami jakości obsługi Klienta marki Mercedes Benz
- Przygotowanie raportów dla bezpośredniego przełożonego
Czego oczekujemy:
- Wykształcania min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta i/lub telefonicznej obsłudze Klienta
- Dużym atutem będzie zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Płynnej znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Znajomości MS Office – w szczególności MS Excel
- Komunikatywności
- Wysokiej kultury osobistej i swobody w rozmowie telefonicznej
- Pozytywnego nastawienie oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktu
Jako pracodawca oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
- System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)
- Program Rekomendacji Pracowników
- Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport
- Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
Jest wiele powodów, by pracować w Mercedes Benz. Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko
kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze wyższe obroty.
Jakie będą Twoje zadania:
- Obsługa telefoniczna Klientów - odbieranie połączeń telefonicznych oraz prowadzenie korespondencji
- mailowej
- Analiza potrzeb Klientów
- Umawianie wizyt serwisowych oraz wizyt handlowych
- Zarządzanie grafikiem Doradców Serwisowych oraz samochodów demonstracyjnych
- Aktywna sprzedaż usług dodatkowych oferowanych przez firmę
- Kontakt z Klientami w celu przedstawiania ofert marketingowych
- Aktywna praca w systemie CRM
- Realizacja ustalonych wskaźników (KPI)
- Praca zgodnie ze standardami jakości obsługi Klienta marki Mercedes Benz
- Przygotowanie raportów dla bezpośredniego przełożonego
Czego oczekujemy:
- Wykształcania min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta i/lub telefonicznej obsłudze Klienta
- Dużym atutem będzie zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Płynnej znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Znajomości MS Office – w szczególności MS Excel
- Komunikatywności
- Wysokiej kultury osobistej i swobody w rozmowie telefonicznej
- Pozytywnego nastawienie oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktu