Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. utrzymania i rozwoju SAP ISU

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków Utrzymanie i rozwój systemu SAP ISU Obsługa incydentów oraz zgłoszeń od użytkowników Przeprowadzanie analiz biznesowych oraz wymagań funkcjonalnych dla wdrażanych rozwiązań Uzgadnianie rozwiązań z właścicielami biznesowymi w zakresie zmian funkcjonalności...
  • Specjalista ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: wdrażanie i wspieranie kluczowych klientów we wdrożeniach wszystkich komponentów z portfolio Certum (wdrożenia On-Premises i w formule SaaS).
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wdrożeń Warszawa
Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)

Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)

TeamQuest
Warszawa
praca stacjonarna
1567 dni temu
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Naszym klientem jest warszawska firma z branży IT/Telco, ze wschodniej części miasta, specjalizująca się w obsłudzie klientów zewnętrznych, współpracująca zarazem z topowymi markami. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 37770#19120083
Zakres obowiązków:

Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,

Instalacja i konfiguracja oprogramowania,

Przyjazna współpraca z klientem,

Wspieranie rozwoju systemów,

Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.

Wymagania:

Minimum 2 letnie Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center

Dobra znajomość CIC - Customer Interaction Center firmy Genesys/Interactive Intelligence i doświadczenie w pracy z tym systemem

Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer).

Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,

Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,

Gotowość do sporadycznego pełnienia dyżurów ('bycia pod telefonem") w razie krytycznych zgłoszeń

Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,

Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,

Umiejętności pracy w zespole projektowym.


Dodatkowe atuty:

Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).

Oferujemy:

Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - 1, maksymalnie 2 spotkania

Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę

Premię kwartalną

Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów, bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji

Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,

Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,

Możliwość rozwoju i awansu,

Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,

Elastyczne godziny pracy.

W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. utrzymania i rozwoju SAP ISU

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków Utrzymanie i rozwój systemu SAP ISU Obsługa incydentów oraz zgłoszeń od użytkowników Przeprowadzanie analiz biznesowych oraz wymagań funkcjonalnych dla wdrażanych rozwiązań Uzgadnianie rozwiązań z właścicielami biznesowymi w zakresie zmian funkcjonalności...
  • Specjalista ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: wdrażanie i wspieranie kluczowych klientów we wdrożeniach wszystkich komponentów z portfolio Certum (wdrożenia On-Premises i w formule SaaS).