Zadania:
• Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientem
• Przedłużanie umów z Klientami korzystającymi z danej usługi
• Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w ruchu przychodzącym w zakresie technicznym, serwisowym, obsługi zgłoszeń, obsługi wysyłek, obsługi sprzedaży i reklamacji (obsługa bieżąca + przyjmowanie nowych zgłoszeń)
• Doradztwo w zakresie produktowym i oprogramowania
Wymagania:
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Dyspozycyjność na poziomie 80h miesięcznie (w tym 40h w godzinach 17:00-21:00)
Minimum 4 razy w tygodniu po ok. 5
• Pozytywne nastawienie do ludzi
• Dobra umiejętność obsługi komputera
• Dyspozycyjność do pracy w jedną sobotę w miesiącu
Oferujemy:
• Niezbędne szkolenia
• Pracę w młodym i pełnym energii zespole pod opieką profesjonalnych team liderów
• Elastyczny czas pracy w godz. 9:00-21:00 - sam ustalasz grafik!
• Atrakcyjne zarobki - stawka podstawowa + prowizje + systemy motywacyjne
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
• Możliwość podjęcia pracy dorywczej lub związania się z firmą na stałe
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.