Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik help desk Kraków
Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.

Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3243 dni temu

Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:



Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Praca.pl/ZOBE


Opis stanowiska:
  • Obsługa telefoniczna Klientów Firmowych Banku Pekao S.A. w zakresie Bankowości Elektronicznej
  • Helpdesk dla bankowości internetowej i mobilnej
  • Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów
  • Udzielanie informacji o produktach i usługach Banku
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy

 


Wymagania:
  • Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Dyspozycyjność i dobra organizacja pracy
  • Dobra obsługa komputera (MS Office)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Odpowiedzialność w podejściu do wykonywanych obowiązków
  • Dynamizm w działaniu
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

 


Oferujemy:
  • Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • Stabilne zatrudnienie i doskonałą atmosferę pracy
  • Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obsłudze największych i znanych firm kapitałowych w Polsce
  • Możliwowść rozwoju kariery w ramach Firmy, Banku Pekao S.A. oraz Grupy UniCredit
  • Elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji i zainteresowań


Nasi Konsultanci corocznie wygrywają ogólnopolski konkurs Telemarketer Roku, jeździmy w Alpy na Ski Meeting, mamy swoją drużynę piłkarską w FLS, wewnętrzną Akademię Talentów, wspólne wyjazdy, Wi-FI w pracy i wiele innych okazji do integracji.


*Informujemy, iż rozpatrywane będą jedynie aplikacje zawierające poniższą klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie ul. Conrada 37, 31 – 357 Kraków („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów prowadzonych przez Spółkę rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych 2016/679) (Dz. Urz. UE L 119, s.1). Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/ny, że Spółka jest administratorem moich danych osobowych, że dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizowania wszelkich czynności związanych z ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia oraz związanych z tym zatrudnieniem. Nadto oświadczam, że swoje dane udostępniam dobrowolnie oraz że zostałam/em pouczona/y o prawie wglądu, żądania zmiany, poprawiania i wnioskowania o usunięcie, ograniczenia przetwarzania lub przenoszenie danych, zaprzestania przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego”.


*Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli zgody, która pozwoli przetwarzać Spółce również przekazane dane wykraczające poza zakres wskazany w Kodeksie Pracy oraz umożliwi przedstawienie Kandydatowi także innych, niż aktualna, ofert pracy lub współpracy:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez CBB sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Conrada 37 w Krakowie”


Prosimy o zapoznanie się z informacją Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.:
Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-357) ul. Conrada 37, jako administrator danych osobowych informuje, że dane osobowe Kandydatów do pracy będą przetwarzane na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku zgody Kandydata także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla prawidłowego zrealizowania wszelkich czynności związanych z ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia lub współpracy oraz związanych z tym zatrudnieniem lub współpracą. Kandydat ma prawo wglądu, żądania zmiany, poprawiania i wnioskowania o usunięcie, ograniczenia przetwarzania lub przenoszenie danych, zaprzestania przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podstawą przetwarzania danych są przepisy prawa, w szczególności Kodeks Pracy z aktami wykonawczymi oraz zgoda Kandydata, jeśli została wyrażona. Zebrane dane nie będą przekazywane innym administratorom danych, nie będą na ich podstawie w sposób zautomatyzowany podejmowane decyzje oraz nie będą transferowane poza Polskę. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia procedur rekrutacyjnych i upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń ze strony Kandydata (10 lat). Kontakt z administratorem danych: iod@cbb.pl

 

Poznaj

Pekao Direct Sp. z o.o.

#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...