Dołącz do Biura Bezpieczeństwa i Kontroli
Kontroler w Dziale Kontroli w Biurze Bezpieczeństwa i Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Kontrolera w Dziale Kontroli w Biurze Bezpieczeństwa i Kontroli.
- Chcemy zatrudnić jedną osobę na umowę na zastępstwo.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki:
- Współudział w opracowaniu planów Kontroli.
- Opracowywanie programów kontroli planowych i doraźnych.
- Przeprowadzanie identyfikacji i analizy ryzyka dla kontrolowanego zakresu.
- Ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli, oraz dokumentowanie ustaleń.
- Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych.
- Monitorowanie stopnia realizacji zaleceń pokontrolnych.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego/stażu pracy na stanowiskach związanych z: realizacją zadań z zakresu audytu/kontroli lub analizą danych.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa energetycznego, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Profesjonalizm w realizacji powierzonych zadań oraz ukierunkowanie na interes publiczny.
- Zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów.
- Umiejętność redagowania tekstów i syntetycznego wyrażania myśli w formie ustnej i pisemnej.
- Dobra organizacja pracy własnej, także w warunkach stresu i pod presją czasu.
- Umiejętność współpracy i budowania relacji.
- Nastawienie na rozwój zawodowy.
- Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Gotowość do wykonywania zadań poza siedzibą RARS (w tym w ramach delegacji służbowych).
- Prawo jazdy kat. B.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Aplikacja kontrolerska NIK.
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu audytu lub kontroli wewnętrznej.
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych.
Sprawdź co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.