Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator
2 dni
nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
8 dni
Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
Twoja misja na tym stanowisku: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
Klient portalu Praca.pl
Tarnobrzeg
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
1 dni
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
13 dni
Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Koordynator biura obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 3/11/2015/CM
Opis stanowiska
koordynowanie pracy biura obsługi pacjenta Centrum Medycznego,
zarządzanie zespołem biura obsługi pacjenta,
koordynowanie zapisów, wizyt i badań oraz administrowanie oprogramowaniem wspomagającym obsługę pacjenta,
nadzór nad prawidłowym przebiegiem procedur,
kontrola należności i wpłat za usługi medyczne, kontrola stanu kasy,
zapewnienie obiegu dokumentacji zgodnie ze standardami i procedurami,
przygotowywanie miesięcznych zestawień i analiz związanych z obsługą klientów,
prowadzenie ewidencji czasu pracy, wdrażanie i szkolenie pracowników,
współudział w tworzeniu oraz wdrażanie działań marketingowych,
inne bieżące zadania związane z pracą biura i obsługi pacjenta,
Wymagania
wykształcenie minimum średnie,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
umiejętności organizacyjne oraz współpracy w zespole,
obsługa programu KS-SOMED będzie dodatkowym atutem,
umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów,
znajomość obsługi kasy i terminala płatniczego,
odpowiedzialność i zaangażowanie,
komunikatywność i wysoka kultura osobista,
pozytywne nastawienie do pacjenta,
gotowość do pracy zmianowej,
Oferujemy
stabilne warunki zatrudnienia,
niezbędne narzędzia pracy,
możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
przyjazną atmosferę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator
2 dni
nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
8 dni
Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
Twoja misja na tym stanowisku: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
Klient portalu Praca.pl
Tarnobrzeg
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
1 dni
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
13 dni
Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...