Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Contact Center

Manpower
Gdańsk
praca stacjonarna
3448 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecnaw 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. 

 

Dla naszego Klienta, operatora sieci komórkowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:


Koordynator Contact Center
Praca Stała
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: KCC/022/RED

Zadania:
  • koordynowanie pracy zewnętrznego Partnera usług contact center;
  • współpracowanie z Partnerem i nadzorowanie realizacji zleconych projektów obsług Klientów (kanały telefoniczne i elektroniczne);
  • bieżąca kontrola realizacji postanowień umowy w zakresie jakościowym, budżetowym i czasowy;
  • projektowanie zmian i usprawnianie procesów obsługi Klientów w Contact Center;
  • budowanie długotrwałych relacji z dostawcą;
  • praca w siedzibie dostawcy w Gdańsku oraz w biurze w Warszawie (ok. 30% czasu pracy).
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe – mile widziani również studenci ostatnich lat studiów;
  • 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i zarządzaniu zespołami Contact Center;
  • samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi Pakietu MS Office;
  • umiejętności interpersonalne i negocjacyjne;
  • elastyczność, dyspozycyjność;
  • gotowość do pracy zdalnej;
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • stałe wynagrodzenie + system premiowy/motywacyjny;
  • liczne szkolenia;
  • pakiet dodatkowych benefitów.

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...