Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecnaw 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Dla naszego Klienta, operatora sieci komórkowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Koordynator Contact Center
Praca Stała
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: KCC/022/RED
Zadania:
- koordynowanie pracy zewnętrznego Partnera usług contact center;
- współpracowanie z Partnerem i nadzorowanie realizacji zleconych projektów obsług Klientów (kanały telefoniczne i elektroniczne);
- bieżąca kontrola realizacji postanowień umowy w zakresie jakościowym, budżetowym i czasowy;
- projektowanie zmian i usprawnianie procesów obsługi Klientów w Contact Center;
- budowanie długotrwałych relacji z dostawcą;
- praca w siedzibie dostawcy w Gdańsku oraz w biurze w Warszawie (ok. 30% czasu pracy).
- wykształcenie wyższe – mile widziani również studenci ostatnich lat studiów;
- 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta i zarządzaniu zespołami Contact Center;
- samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- bardzo dobra umiejętność obsługi Pakietu MS Office;
- umiejętności interpersonalne i negocjacyjne;
- elastyczność, dyspozycyjność;
- gotowość do pracy zdalnej;
- prawo jazdy kat. B.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- stałe wynagrodzenie + system premiowy/motywacyjny;
- liczne szkolenia;
- pakiet dodatkowych benefitów.