Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    11 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Contact Center

ENEA Centrum Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
4288 dni temu


ENEA CENTRUM Sp. z o.o.
Departament Obsługi Klientów
Biuro Contact Center

Ogłasza, że poszukuje kandydatek/ów na stanowisko:


Koordynator ds. Contact Center

Miejsce pracy: Poznań


Wymagania:

  1. Doświadczenie: branża Contact Center (w branży energetycznej) minimum 1 rok.
  2. Wykształcenie: średnie, mile widziane wyższe.
  3. Bardzo dobra znajomość narzędzi MS OFFICE.

Skrócony opis stanowiska:

  • Nadzór nad Biurem Contact Center,
  • Realizowanie zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami,
  • Obsługa Klienta,
  • Promocja, sprzedaż i doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług w celu uzyskania najwyższej satysfakcji Klienta,
  • Zapewnienie efektywnej sprzedaży i obsługi posprzedażowej oferty Grupy ENEA S.A.

Predyspozycje:

  • Sumienność,
  • Elastyczność,
  • Opanowanie,
  • Odpowiedzialność,
  • Zespołowość,
  • Ambitność,
  • Nastawienie na cel.

 

ENEA Centrum Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Góreckiej 1, kod pocztowy 60-201, jako administrator danych informuje, iż dane osobowe zgłaszających się kandydatów będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Kandydatom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych osobowych w zakresie określonym w art. 22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. 1998 N 21, poz. 94 ze zm.) jest obowiązkowe. Obowiązek podania danych osobowych wynika z przytoczonej podstawy prawnej. Przekazane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe zostaną zniszczone po zamknięciu procesu rekrutacji i nie będą wykorzystywane w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Załączając swoje CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz. 883 wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    11 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...