Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. HelpDesk

Grupa Inter Cars
Warszawa
praca stacjonarna
1795 dni temu

Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.

Chcesz dołączyć do naszego zespołu IT?
Zaaplikuj na stanowisko:

 

Koordynator ds. HelpDesk
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

 

Organizacja i nadzorowanie pracy związanej ze wsparciem istniejących aplikacji w organizacji, nadzór nad poprawnym procesem ITIL w obszarze HelpDesk, budowanie wsparcia międzynarodowego.

Ponadto:
  • Koordynowanie pracy wszystkich zespołów helpdeskowych
  • Bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi w ramach nadzoru realizacji zgłoszeń
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
  • Współpraca z pozostałymi Działami IT w ramach realizacji wsparcia dla użytkowników organizacji
  • Wdrażanie standardów ITIL w zakresie zarządzania incydentem,problemem
  • Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta wewnętrznego dla wszystkich zgłoszeń
  • Utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA, prowadzenie procesu eskalacyjnego zgłoszeń serwisdeskowych
  • Nadzorowanie poprawności tworzonej dokumentacji (instrukcje, procedury)
  • Przygotowywanie KPI i raportów IT
  • Podejmowanie ciągłych działań mających na celu usprawnienie komunikacji w organizacji
  • Realizacja zadań analitycznych
  • Pomoc we wdrażaniu opracowanych rozwiązań IT
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wiedzy z obszaru zarządzania usługami IT
  • Znajomości procesów ITIL (w szczególności service operation, service transition)
  • Umiejętności priorytetyzacji zadań oraz skutecznego działania pod presją czasu
  • Dobrej organizacji pracy
  • Samodzielności w wykonywaniu zadań i ukierunkowanie na osiąganie celów
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Mile widziana znajomość produktów Computer Association: Service Desk Manager oraz Atlassian: Jira/Service Desk Jira
jak również:
  • Znajomość systemów raportowych BI, Crystal Report
  • Komunikatywności, umiejętności prowadzenia prezentacji i szkoleń
Gwarantujemy:
  • Pracę w stabilnej i nowocześnie zarządzanej firmie z wieloletnimi tradycjami
  • Pracę w doświadczonym zespole
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Dostęp do nowoczesnych rozwiązań i narzędzi pracy
Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.
 

Poznaj

Grupa Inter Cars

Warszawa Młociny
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa


Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.

Proces rekrutacji

Krok analiza aplikacji Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
Krok wywiad telefoniczny Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
Krok zatrudnienie Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia