Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer / Menedżerka ds. Szkoleń Operacyjnych

    Amazon   Okmiany    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania Zarządzanie zespołem trenerów i specjalistów L&D, w tym coaching i planowanie ich rozwoju. Pełne zarządzanie programami szkoleniowymi dla pracowników i liderów w Centrum Realizacji Zamówień (FC). Opracowywanie, realizacja i ocena wszystkich działań szkoleniowych we współpracy z...
  • Starsza Partnerka / Starszy Partner HR

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Całościowa odpowiedzialność za procesy HR w Polsce. Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z krajowymi przepisami. Przygotowywanie danych i dokumentów do payrollu obsługiwanego przez zewnętrznego dostawcę. Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i koordynacja...
  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Kadr

Horyzont Doradztwo Personalne
Gliwice, okolice Gliwic
praca stacjonarna
3651 dni temu

Naszym klientem jest międzynarodowa firma oferująca kompleksową obsługę logistyczną.



Koordynator ds. Kadr
Miejsce pracy: okolice Gliwic


Zadania:
  • koordynacja pracy specjalistów ds. kadr,
  • nadzór procesów zatrudniania, zmian warunków pracy,  zwolnień pracowników,
  • przygotowywanie umów cywilno-prawnych,
  • udział w kluczowych projektach firmy,
  • praca w środowisku międzynarodowym,
  • opracowywanie procedur wewnętrznych i ich udoskonalanie.
Wymagania:
  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
  • znajomość obsługi programu KOMA, mile widziane doświadczenie z programem Płatnik bądź PeopleSoft,
  • zorientowanie na Klienta,
  • samodzielność, inicjatywa, przedsiębiorczość.
Oferujemy:
  • pracę w prężenie rozwijającej się firmie z kapitałem międzynarodowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • stabilność zatrudnienia,
  • pakiet socjalny.

 


Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności w zakresie agencji zatrudnienia - wpis pod numerem 14300.

Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 16/18/16
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl
 

Podobne oferty

  • Menedżer / Menedżerka ds. Szkoleń Operacyjnych

    Amazon   Okmiany    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania Zarządzanie zespołem trenerów i specjalistów L&D, w tym coaching i planowanie ich rozwoju. Pełne zarządzanie programami szkoleniowymi dla pracowników i liderów w Centrum Realizacji Zamówień (FC). Opracowywanie, realizacja i ocena wszystkich działań szkoleniowych we współpracy z...
  • Starsza Partnerka / Starszy Partner HR

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Całościowa odpowiedzialność za procesy HR w Polsce. Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z krajowymi przepisami. Przygotowywanie danych i dokumentów do payrollu obsługiwanego przez zewnętrznego dostawcę. Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i koordynacja...
  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...