Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. obsługi klienta zagranicznego

Vasari Marzena Grzejda
Warszawa
praca stacjonarna
2391 dni temu

Ogłoszenie numer: 2486997, z dnia 2019-05-20

Hairmax Polska to oficjalny dystrybutor urządzeń medycznych -laserowych oraz produktów przeciwko wypadaniu & utracie włosów. Stabilna firma z nieograniczonymi możliwościami. Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwarta na zmiany i innowacje.

 

Koordynator ds. obsługi klienta zagranicznego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:

  • bezpośrednią, telefoniczna oraz mailową obsługę klientów międzynarodowych
  • udzielanie informacji o produktach i doradztwo
  • obsługę zamówień
  • nadzór oraz organizacja nad transportem przesyłek/ zamówień
  • bieżąca współpraca z działem handlowym oraz działem operacyjnym firmy
  • zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów
  • analiza potrzeb Klientów oraz opracowywanie ofert handlowych dla obecnych oraz potencjalnych Klientów
  • dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy,

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • mile widziany drugi język np. Rosyjski, niemiecki
  • doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta,
  • minimum średniego wykształcenia,
  • praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
  • dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży beauty
  • umiejętności budowania relacji
  • zaangażowanie, kreatywność, samodyscyplina, odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
  • narzędzia niezbędne do efektywnej pracy

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...