Koordynator ds. Obsługi Klienta
(Dział Telemarketingu w Medana Pharma S.A.)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Wdrożenie oraz nadzór nowej formy kontaktów z klientami
- Nadzór nad współpracą telefoniczną konsultantów z klientami: lekarze, hurtownie, apteki
- Nadzór nad Video-rozmowami i weryfikacja przebiegu kampanii
- Kontrola zebranych zamówień na dostawy oraz sprzedaż leków
- Opracowywanie raportów prezentujących wyniki pracy zespołu
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w pracy w dziale Telemarketingu i prowadzeniu zespołu telemarketerów
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętności współpracy oraz nastawienia na rezultat
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Wysoka kultury osobista
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office, w szczególności Excel)
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie farmaceutycznej w ramach Grupy Polpharma
- Wynagrodzenie odpowiednie do kompetencji i wyników pracy
- Ciekawe wyzwania, możliwości wszechstronnego rozwoju zawodowego
- Pakiet socjalny i niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon komórkowy
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Zdrowe jutro zaczyna się od ludzi, którzy tworzą Polpharmę – od ich wiedzy, zaangażowania i pasji. Wspólnie dbamy o zdrowie innych i tworzymy środowisko, w którym każdy może być sobą. Rozwijamy się w zgodzie z własnymi ambicjami, niezależnie od obszaru, w jakim działamy. Razem z nami możesz realnie wpływać na zdrowie i dobrostan innych.