Ogłoszenie numer: 1698297, z dnia 2017-11-02
Firma Partner sp. j. to młoda dynamicznie rozwijająca się Agencja Pracy Tymczasowej wyspecjalizowana w zakresie selekcji i rekrutacji kadry pracowniczej.
Od kilku lat sukcesywnie rozbudowujemy bazę o coraz to nowych Klientów.
Główna siedziba firmy znajduje się w Piasecznie k/ Warszawy.
Personel tworzący firmę PARTNER sp. j. posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte dzięki obsłudze jednych z największych tego typu Agencji w Polsce.
Nabyta w ten sposób wiedza i kompetencje, pozwala nam na profesjonalne zaspokajanie oczekiwań nawet najbardziej wymagających Klientów z każdej branży.
W realiach stale zmieniających się potrzeb, charakteryzuje nas szczególna otwartość, elastyczność w działaniu oraz szybka i kompleksowa obsługa.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi dawały Państwu najwyższą satysfakcję.
Wielu naszych klientów codziennie docenia profesjonalizm i zaangażowanie stale z nami współpracując.
Koordynator ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Piaseczno
Opis stanowiska
- samodzielne przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na różne stanowiska
- analiza i selekcja CV
- bieżące kontakty z klientami firmy
- współpraca z portalami rekrutacyjnymi i branżowymi, organizacjami
- koordynacja zatrudnienia pracowników
- rozliczanie pracy pracowników
Wymagania
- mile widziane doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra organizacja pracy i samodzielność
- radzenie sobie w zaskakujących i nowych sytuacjach
- prawo jazdy kat. B - warunek konieczny
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- wsparcie w pierwszych tygodniach pracy
- stałą pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość zdobycia doświadczenia
- pracę w zgranym zespole :)
- narzędzia pracy (telefon, samochód służbowy)