Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Relacji z Klientami

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Sieradz
praca stacjonarna
2097 dni temu
Zagraj na pozycji
Koordynator ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy:
Sieradz

Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

Jeżeli:
  • lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby; 
  • uśmiech to Twój klucz do budowania relacji; 
  • jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz; 
  • chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia; 
  • lubisz działać zespołowo; 
  • jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań; skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony; 
  • masz doświadczenie w pracy z klientami i przepływem gotówki.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym; 
  • zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas; 
  • bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów; 
  • sprawny przebieg procesu reklamacji; 
  • koordynację bieżącego funkcjonowania działu.
Oferujemy Ci:
  • stałe zatrudnienie (umowa o pracę) i terminowe wynagrodzenia; 
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników sklepu; 
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia; 
  • możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów; 
  • realny wpływ na układanie grafiku; 
  • dobrą atmosferę; 
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit, smartfon).
Poznaj naszych zawodników:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
 

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...