Ogłoszenie numer: 1940808, z dnia 2018-04-10
Międzynarodowa firma działająca w branży usług FM, w związku z dynamicznym rozwojem oddziału w Polsce, poszukuje pracowników na stanowisko:
Koordynator ds. Serwisu w Dziale Technicznym
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zarządzanie realizacją eksploatacji technicznej budynków.
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Klienta.
- Koordynacja i zarządzanie podległymi usługami świadczonymi Klientowi zgodnie z kontraktem.
- Realizowanie zadań związanych z posiadanym certyfikatem ISO 9001, kontrola przestrzegania postanowień normy ISO 9001 przez zespół techniczny.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi eksploatacyjnej.
- Kierowanie zakupami i magazynowaniem artykułów podlegających zużyciu.
- Nadzór nad usuwaniem awarii i prowadzeniem remontów, kontrola prac do wykonania w systemie obsługi zgłoszeń.
- Kontrola kosztów technicznego utrzymania budynków.
- Organizacja i nadzór pracy podległych techników, delegowanie zadań w celu zapewnienia sprawnego i terminowego realizowania utrzymania technicznego placówek.
- Nadzór realizacji podpisanych umów.
- Odpowiedzialność za poprawność faktur podwykonawców i dostawców, w ramach prowadzonej technicznej obsługi obiektu.
- Odpowiedzialność za zgodność ewidencji i inwentaryzacji wszystkich środków trwałych w powierzonym obszarze działania oraz prowadzenie adekwatnej dokumentacji.
- Raportowanie na potrzeby wewnętrzne zgodnie z polityką firmy w tym zakresie.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach posiadanych umiejętności i kwalifikacji, w ramach specyfiki danego kontraktu.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy
- Znajomości zagadnień obsługi technicznej obiektów.
- Wiedzy z zakresu instalacji budynkowych oraz znajomości przepisów dotyczących ich eksploatacji.
- Wykształcenia wyższego o kierunku technicznym (lub w trakcie studiów).
- Komunikatywnej znajomości j. angielskiego.
- Umiejętności organizacji pracy.
- Samodzielności w wykonywaniu zadań.
Oferujemy
- Pracę od poniedziałku do piątku w „biurowych godzinach pracy" z możliwością wyjazdów na terenie Polski (wymagane prawo jazdy kat. B).
- Samochód służbowy.
- Pakiety medyczne.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
- Przyjazną atmosferę w pracy.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.