W Bosch przywiązujemy ogromną wagę do jakości i profesjonalizmu we wszystkich obszarach naszej organizacji. Ponadto przynależność do wielonarodowego koncernu o ponad 100-letniej tradycji i udokumentowanych sukcesach daje nam mocną, stabilną i ciągle rozwijającą się pozycję na rynku.
Dywizja Automotive Aftermarket jest odpowiedzialna za część biznesu związaną z aftermarketem na całym świecie. Dostarczamy naszym klientom w ponad 140 krajach części zamienne, informacje techniczne oraz usługi diagnostyczne dla branży motoryzacyjnej. W Warszawie mieści się nasza siedziba główna.
- opracowanie i stała aktualizacja harmonogramu szkoleń technicznych
- działania promocyjne w celu zapewnienia frekwencji na szkoleniach technicznych
- promocja sieci autoryzowanych serwisów Bosch-Diesel-Centrum
- wykształcenie wyższe techniczne
- min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu/koordynowaniu szkoleń technicznych
- znajomość zasad obsługi klienta zewnętrznego
- zdolności organizacyjne
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu
- znajomość języka angielskiego (jezyk niemiecki będzie dodatkowym atutem)
- znajomość programów: Excel, Power Point
Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, realny wpływ na funkcjonowanie procesu szkoleń, pracę w środowisku międzynarodowym, szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Twórz je z nami. Tu i teraz!
Nr referencyjny:
Kraj:
Lokalizacja:
AA/Sz2
Polska
Warszawa
Zgłoś się on-line już teraz!
Użyj formularza aplikacji on-line, a Twoja informacja dotrze do nas bezpiecznie i szybko.