Koordynator ds. wdrożeń marketingowych
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania i wyzwania na stanowisku:
- Koordynowanie prac zespołów Departamentu Marketingu przy wdrożeniu i rozliczaniu kampanii oraz akcji marketingowych,
- Dbałość o zachowanie terminowości i jakości działań związanych z procesem tworzenia oraz aktualizacji planu marketingowego,
- Wspieranie Dyrektora Marketingu w tworzeniu i aktualizacji rocznego budżetu wydatków poprzez podział kosztów na kategorie, ich aktualizację, udostępnianie informacji jednostkom kontrolnym,
- Przygotowywanie kwartalnych planów akcji i wdrożeń marketingowych dla Departamentu Marketingu i Sieci Sprzedaży,
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy projektowaniu procesów marketingowych oraz ich bieżącym utrzymaniu i modyfikowaniu.
- Minimum 2-letniego doświadczenia w koordynowaniu działań marketingowych,
- Doskonałej umiejętności organizacji pracy oraz skrupulatności,
- Sprawności w komunikowaniu się oraz współpracy z przedstawicielami różnych jednostek organizacyjnych firmy,
- Orientacji na rezultat oraz rozwój,
- Wykształcenie wyższe,
- Dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Bardzo dobrej znajomości narzędzi z pakietu Ms Office.
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku na podstawie umowy o pracę,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
- Opiekę medyczną, naukę języka angielskiego oraz możliwość skorzystania z pakietu sportowo – rekreacyjnego.