Praca w Centrum Medycznym Grupy LUX MED we Wrocławiu.
- Koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu;
- Zapewnienie odpowiedniego grafiku pracy zespołowi obsługi Pacjenta;
- Nadzór nad przestrzeganiem przez podległy personel procedur związanych z funkcjonowaniem zespołu obsługi Pacjenta.
- Wykształcenie min. średnie - mile widziane wyższe;
- Min. 2- letnie doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta - mile widziane w branży medycznej;
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem;
- Komunikatywność, odpowiedzialność, łatwość podejmowania decyzji orientacja na Klienta;
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - będzie dodatkowym atutem.
- Zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole;
- Możliwość współpracy z profesjonalistami z branży;
- Realne możliwości rozwoju wg programu "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED";
- Pakiet dodatków pozapłacowych;
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego;
- Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.