Koordynator Helpdesk

GOODWILL HUMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warszawa

3 dni temu

Dla naszego klienta, dostawy rozwiązań IT związanych z zarządzaniem zasobami dla przedsiębiorstw poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: 

  • Minimum 3 lata doświadczenia w dziale Helpdesk;
  • Umiejętności komunikacyjne - profesjonalne wsparcie biznesu, umiejętność wytłumaczenia podstawowych kwestii technicznych osobom z biznesu;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i planowania procesów;
  • Bardzo dobra znajomość systemu Microsoft Windows i Office;
  • Doświadczenie w pracy z Active Directory oraz Exchange;
  • Szkolenia/Wiedza w zakresie ITIL;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja zadań w zakresie wsparcia technicznego;
  • Kontakt z klientem w celu wyjaśniania incydentów i ich priorytetów;
  • Proponowanie rozwiązań, usprawnień procesów, wnoszenie innowacji i ciągła poprawa procesów;
  • Eskalowanie problemów i naprawianie błędów;
  • Koordynacja prac zespołu HelpDesk;
  • Zapewnienie efektywnego i o wysokiej jakości wsparcia dla użytkowników systemów;
  • Definiowanie celów i kierunków rozwoju zespołu oraz jego poszczególnych członków;
  • Zarządzanie procesami incydentu i problemu;
  • Realizacja określonych parametrów SLA;
  • Raportowanie wskaźników efektywności HelpDesk;
  • Budowa bazy wiedzy o incydentach i problemach;
  • Implementacja najlepszych praktyk (np. ITIL).

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Przyjazną atmosferę;
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
  • Udział w ciekawych projektach międzynarodowych;
  • Opiekę medyczną, kartę multisport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

GOODWILL HUMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk 
Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...
Praca Pracownik Helpdesk