Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, aktualnie poszukujemy do Działu Obsługi Klienta osób na stanowisko:
Opis stanowiska:
• Obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień przydzielonych klientów;
• Koordynacja działań mających na celu efektywną realizację zamówień klienta;
• Współpraca z korporacyjnymi działami administracji cen, finansów, logistyki, planowania produkcji, marketingu;
• Wsparcie przy podejmowaniu działań korygujących w przypadku reklamacji klienta;
• Kontrola aktualnej wielkości zamówień, jego porównanie z długoterminowymi prognozami oraz informowanie właściwych osób o potencjalnych zagrożeniach.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe / licencjackie (preferowane ekonomiczne lub filologiczne);
• Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub logistyki sprzedaży;
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego;
• Bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego
• Znajomość systemu SAP lub Oracle będzie dodatkowym atutem;
• Umiejętność pracy w grupie, w międzynarodowym środowisku;
• Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
• Pracę w stabilnej międzynarodowej firmie w młodym, dynamicznym zespole;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Warunki finansowe adekwatne do umiejętności i zaangażowania, pakiet socjalny
Oferta dotyczy pracy stałej.