DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG – lidera usług personalnych na terenie całej Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej. Dekra Praca Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 8194.
Aktualnie dla naszego klienta w Warszawie poszukujemy kandydata/-tki do pracy na stanowisko:
- Rozwój oraz prawidłowe funkcjonowanie sieci dostawców usług eksperckich, w tym sieci rzeczoznawców, stacji kontroli pojazdów, etc.
- Nadzór nad prawidłową współpracą sieci rzeczoznawców oraz diagnostów z Działem Rzeczoznawstwa oraz Działem Stacji Kontroli Pojazdów
- Monitorowanie potrzeb Działów Rzeczoznawstwa oraz Stacji Kontroli Pojazdów w zakresie rozwoju sieci
- Bieżąca ocena pracy Rzeczoznawców, Biur Rzeczoznawczych, Diagnostów oraz Stacji Kontroli Pojazdów oraz przekazywanie w tym zakresie uwag oraz wniosków do Zarządu
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne/techniczne
- Znajomość branży motoryzacyjnej
- Minimum 5 lat doświadczenia we współpracy z sieciami rzeczoznawców, stacji kontroli pojazdów, warsztatów naprawczych - preferowane jako Koordynator ds. Współpracy z siecią dostawców w tow. ubezpieczeniowym, organizacji rzeczoznawczej,etc.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- Dobra znajomość języka angielskiego- poziom B1
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Rzetelność, dokładność i terminowość
- Prawo jazdy kat. B
- Pracę w międzynarodowej firmie
- Stały rozwój zawodowy
- Stałe zatrudnienie w oparciu umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę na cały etat
Poznaj
DEKRA Praca Sp. z o.o.
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która obecnie działa w ponad 20 krajach, zatrudniając łącznie ponad 17.000 pracowników. DEKRA Praca Sp. z o.o należy do Dekra Arbeit GmbH z siedzibą w Stuttgarcie – jednego z liderów na międzynarodowym rynku HR posiadając 112 oddziałów działających na terenie Europy.