Dołącz do Biura Bezpieczeństwa i Kontroli
Koordynator / Kierownik Działu Kontroli w Biurze Bezpieczeństwa i Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Koordynator/Kierownik Działu Kontroli w Biurze Bezpieczeństwa i Kontroli.
- Chcemy zatrudnić jedna osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki:
- Zarządzanie procesem kontroli w RARS.
- Zarządzanie rozproszonym zespołem podległych kontrolerów pod kątem: większej efektywności pracy, optymalizacji i zapewnienia przejrzystości procesu (rotacje zespołów, kontrolerów w terenie).
- Planowanie i wprowadzanie zmian w procesie kontroli wynikających z nowych zadań realizowanych przez RARS.
- Optymalizowanie procesu planowania kontroli rezerw strategicznych i zapasów interwencyjnych.
- Opracowywanie oraz aktualizowanie dokumentów jakości dla procesu kontroli.
- Weryfikacja projektów programów kontroli pod kątem zakresu kontroli i szczegółowych zagadnień do tego zakresu, metodyki prowadzenia kontroli oraz zasad dokumentowania czynności kontrolnych.
- Realizacja zadań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie rezerw strategicznych i zapasów interwencyjnych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 3 lata stażu pracy/doświadczenia zawodowego w obszarze administracji i kontroli.
- Wiedza z zakresu administracja publiczna, kontrola w JSFP, audyt, finanse publiczne.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Umiejętność zarządzania zespołem i procesami oraz nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
- Umiejętność planowania.
- Umiejętności analityczne.
- Wysokie kompetencje interpersonalne.
- Zdolność do budowania autorytetu oraz motywowania zespołu.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.
- Asertywność.
- Samodzielność.
- Terminowość, dokładność i nastawienie na realizację celów.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe w zakresie: audytu, finansów, prawa, administracji.
- Studia podyplomowe związane z kontrolą, audytem, kontrolą zarządczą etc.
- 5 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji (preferowane doświadczenie w instytucjach takich jak: NIK, US, KAS, itp.).
- Mile widziane doświadczenie w koordynowaniu/zarządzaniu pracą zespołu rozproszonego.
- Doświadczenie w dziedzinie kontroli w JSFP.
- Wiedza z zakresu dotyczącego rynku rolnego i rynku paliw.
- Język angielski w stopniu komunikatywnym.
- Uprawnienia audytora, kontrolera NIK.
- Kursy i szkolenia związane z kontrolą, audytem, ustawą o FP, rynkiem paliw/rolnym/medycznym.
Sprawdź co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych.