Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu: przydzielanie zadań, wsparcie wdrożeniowe dla nowych pracowników, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Współpraca z wykonawcami usług montażowych
Analiza wyników ekonomicznych i wdrażanie działań optymalizacyjnych
Monitorowanie ofert konkurencji i współpraca z innymi działami sklepu oraz centralą
Nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obsługą posprzedażową, w tym rozwiązywanie sytuacji spornych
Inicjowanie działań zwiększających satysfakcję klientów
Budowanie relacji z lokalną społecznością i dbanie o dobry wizerunek sklepu
Wymagania
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze posprzedażowej
Umiejętność dzielenia się wiedzą i chęć rozwoju
Orientacja na działanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień
Entuzjazm, zaangażowanie i umiejętność motywowania zespołu
Otwartość na kontakt z klientem i zamiłowanie do handlu
Aplikacje mile widziane również od osób z niepełnosprawnościami
Oferujemy
Premię za wyniki i progresję
Udział w programie akcjonariatu i funduszu mieszkaniowego
Dofinansowanie do termomodernizacji
Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
Dostęp do platformy eTutor do nauki języków
Kafeterię benefitów MyBenefit
Rabat pracowniczy na zakupy
Telefon służbowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka prywatności.
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator
3 dni
nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
9 dni
Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
Twoja misja na tym stanowisku: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
Klient portalu Praca.pl
Tarnobrzeg
praca stacjonarna
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
6 godz.
Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
2 dni
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...