Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!
Dlatego już dziś szukamy
- pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwoju
- umowę o pracę i pensję zawsze na czas
- premie za efektywność, frekwencję i staż pracy
- szkolenie wstępne, bo liczą się chęci
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie do karty MultiSport
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
- pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania operacji na HUB
- planowanie i zarządzanie trasami na terenie działania HUB
- rekrutacja i szkolenie kierowców oraz bieżąca kontrola jakości pracy podległego zespołu
- nadzór nad zleceniami oraz ich terminowością i jakością wykonania
- współpraca w przewoźnikami zewnętrznymi
- utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego taboru samochodowego
- ustalanie grafików i harmonogramu pracy
- koordynacja w zakresie procesów rozładunków samochodów wahadłowych, załadunków samochodów dystrybucyjnych i PSP
- zapewnienie bieżącej, sprawnej współpracy ze sklepami w regionie obsługiwanym przez HUB
- doświadczenia w zarządzaniu grupą podległych pracowników
- praktycznej znajomości zagadnień z zakresu planowania i nadzorowania procesów w dziale transportu/dziale planowania bądź w logistyce i/ lub firmie dystrybucyjnej
- nastawienia na współpracę i umiejętność działania pod presją czasu
- bardzo dobrej obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- samodzielności w działaniu i odpowiedzialności za realizację zadań
- umiejętności podejmowania decyzji
- komunikatywności
- prawa jazdy kat. B
- wykształcenia minimum średniego
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.