LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Firma produkcyjna zlokalizowana na prawobrzeżu poszukuje na chwilę obecną osoby na stanowisko:
Lokalizacja: Szczecin
- przygotowanie codziennych raportów na temat incydentów i wydajności oraz przekazywanie ich do kierowników produkcji,
- pełnienie roli administratora zarządzającego zamówieniami produkcyjnymi w systemie
- kontrolę dokumentacji w zakładzie produkcyjnym,
- zapisywanie wszelkie informacji potrzebnych dla obliczenia premii pracowniczej i powiadamianie o nich dział kadr
- zbieranie sugestii ulepszeń od pracowników i zgłaszanie ich do kierowników produkcji
- zbieranie informacji na temat KPI
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
- miłą atmosferę pracy
- ciekawą pracę