Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Menedżer ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Produktów

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Profil firmy sprawdzona firma
Warszawa
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
620 dni temu
We WSiP stawiamy na innowacyjne podejście.
Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
 
Zapewniamy odpowiednie warunki pracy, a nasze działania w tym obszarze zostały docenione przez pracowników i otoczenie rynkowe. W 2023 roku znaleźliśmy się w gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce, w rankingu magazynu Forbes i firmy badawczej Statista.
 
W związku z rozwojem naszej oferty, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Produktów
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz realizację celów sprzedażowych w segmencie edukacyjnym dla grupy wiekowej 7-10 lat, a w szczególności za:
  • budowanie portfolio i koordynację procesu kreacji poprzez rozwój produktu/grupy produktów w oparciu o badania rynkowe i marketingowe oraz potrzeby klienta;
  • przygotowanie kampanii marketingowej oraz budżetu promocyjnego dla podległego produktu/grupy produktów z uwzględnieniem zmian rynkowych, badań, analiz;
  • opracowanie i realizację planu kampanii, planu materiałów promocyjnych, składu i terminów wysyłek zestawów pomocy dydaktycznych dla klientów;
  • przygotowanie przekazu marketingowego i merytorycznego dla produktu/grupy produktów we wszystkich kanałach komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem kanałów online;
  • budowanie bazy ekspertów/autorów do prowadzenia spotkań mających wpływ na budowanie merytorycznego przekazu w całej grupie produktów;
  • tworzenie raportów zawierających opis badania rynku w zakresie produktów, polityki handlowej, działań marketingowych; udziela rekomendacji nowych działań;
  • uczestniczenie w cyklicznych szkoleniach produktowo-sprzedażowych oraz kampanijnych sieci sprzedaży – przygotowywanie i prowadzenie prezentacji w ramach kampanii na najważniejszych wydarzeniach dla grupy klientów: spotkania (online jak i stacjonarne), konferencji, targów oraz koordynacja harmonogramu spotkań;
  • uczestniczenie w organizacji i realizacji badań marketingowych podległych produktów.
Wymagania:
  • ukończone studia wyższe marketingowe;
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty w dziale marketingu lub w dziale promocji;
  • znajomość procesu kształcenia oraz wymagań w podstawie programowej na wszystkich szczeblach edukacji szkolnej;
  • wysokie kompetencje w zakresie opisu produktów/copywritingu;
  • mile widziana znajomość rynku wydawniczego;
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza w zakresie Power Point i Excel;
  • umiejętność pracy pod presją czasu; kreatywny, otwarty umysł na trendy i nowości rynkowe i działania w innych branżach;
  • dobra koordynacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom;
  • gotowość do podróży służbowych.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
  • współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem;
  • system premiowy;
  • możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku;
  • prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
 

Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Łączy nas… edukacja!

Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.

Podobne oferty

  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Menedżer ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...